Kolde fadøl, smørrebrødsbuffet og jazzmusik går hånd i hånd, når Generator inviterer indenfor til Frokostjazz lørdag den 17., maj 2025 kl. 12.00.
På plakaten står JAZZ DIPPERS, der er garanter for en god intens jazz-stemning. Repertoiret er evergreens hentet fra traditionel jazz, swing og boogie med numre hentet fra både New Orleans og danske jazznumre. Fra Louis Armstrong til Bjarne Liller.
JAZZ DIPPERS er Søren Peter Frøsig (Trompet/Sang), Brian Svendsen (Klaver/Klarinet/Sang), Jacob Pedersen (Guitar/Banjo), Nicolas Kock (Kontrabas) og Peter Bjerrum (Trommer). Det swinger – så glæd dig!
Billetter bestilles på www.spillestedet-generator.dk.
Generator lancerer frokostjazz med smørrebrødsbuffet







