En stor fiskeoplevelse for to drenge fra Aarhus
Ringkøbing torv, denne lørdag den 17. maj, skinnede solen det bedste den havde lært, ned på et menneskefyldt torv i centrum af Ringkøbing – som alle var mødt op til »Fisk på torvet« arrangeret af Ringkøbing-Skjern Erhvervsråd og Konsumfisk, som en del af Madmødet 2025, der finder sted i denne uge for at fejrer vestjyske fødevarer og madoplevelser.
En stor fiskeoplevelse for to drenge fra Aarhus Read More »



