Museumsdirektør er med til at vinde stor kulturformidlingspris

Museumsdirektør er med til at vinde stor kulturformidlingspris

Danmarks kulturformidlingspris, Artbeat Prisen, er netop uddelt, og blandt modtagerne var Mette Bjerrum Jensen, direktør for Ringkøbing-Skjern Museum. Sammen med sine tidligere kolleger ved Vardemuseerne modtog de “Særprisen” for at have skabt ”morgendagens kulturformidling” på Tirpitz. Mette Bjerrum Jensen var hovedansvarlig for udstillingerne i Tirpitz, som ved prisoverrækkelsen blev rost for at være en af landets fineste kulturoplevelser og mest spændende museer. Ambitionerne for sit nuværende museum er også store – og selv er hun ikke i tvivl… Næste gang hun modtager en pris bliver det for en ny stor satsning ved Ringkøbing-Skjern Museum.

Museumsdirektør er med til at vinde stor kulturformidlingspris Read More »